søndag 19. april 2009

Triana Iglesias


For noen dager siden når jeg satt å så på Paradise Hotel slo det meg følgende: “Hva i alle dager er det Triana Iglesias egentlig gjør som programleder?” og jeg kom frem til følgende svar: INGENTING!

Da Iris røk ut var det jo Petter i egenskap av “Keiser” som fungerte som programleder - den såkalte “programlederen” så vi ingenting til.

"Vil du vite mer om dette fantastiske universet, gå inn på tv3no" - JEG SPYR.

Strengt talt så synes jeg Paradise Hotel kunne klart seg fint uten Triana som programleder - hva skal man med en programleder som i grunn bare står å vrikker på seg og høres mekanisk ut når hun prater (det er jo helt tydelig at hun leser fra manus). Nei - om det blir en neste runde med Paradise Hotel i Norge så håper jeg TV3 velger å å bruke en annen programleder. Kanskje de kan bruke Petter? Så kan han bli Paradise Hotel sitt svar på Christer Falck? (altså deltaker i den første sesongen - programleder for de påfølgende sesongene).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar