mandag 20. april 2009

11 månder sammen med kjæresten min.

I dag har jeg og kjæresten min vært sammen i 11 månder. Det har vært noen fantstiske månder med både oppturer og nedturer, men det som betyr noe er at vi enda holder sammen - bare vi to.

Jeg husker hva som gjorde at jeg åpnet øynene for deg. Du skrev til meg på nettby og lurte på om jeg hadde sagt til pappaen din at han skulle hilse deg fra meg.. også lurte du på om jeg hadde en far som jobbet sammen med din far. Da spurte jeg pappa om han jobbet sammen med din far. Han sa ja.


4 mars 2008 ble vi sammen for første gang, jeg husker godt den gangen du kom å hentet meg på ICA for jeg viste ikke hvor Alexander bodde. Jeanett og Alexander holdte på den gang. Vi to lå på sofaen og du skulle gjøre et tappert forsøk på å massere meg, noe som du er blitt flinkere til nå.

Jeg husker jeg hadde farget håret svart den julen og frisøren hadde gjort et forsøk på å bleke det, men det ble orange istedet. Du og Jeanett holdte meg fast mens alex dro av meg hetta siden jeg ikke ville at noen skulle se håret mitt.

Jeg husker også den gangen jeg og Silje møtte deg på Leknes etter du var ferdig på jobb. Du måtte vente i noen timer på bussen hjem. Vi satt i trappa på sentre, og jeg satt et trappetrinn nedfor deg mens du pjusket meg i håret.

(Bildet: Det orange håre mitt)



Vi ble bare mer og mer forelsket i hverandre, men i slutten av mars ble det slutt. Du ble samm
en med en annen jente, og jeg gikk tilbake til han jeg hadde holdt meg til før jeg møtte deg.

17 mai ringte du meg å lurte på hva jeg gjorde - vi begge var på fest. Du var på fest i Borga, og jeg i Ramsvika. Etter jeg hadde prata med deg gikk jeg inn å tenkte på hvordan vi hadde det første gangen vi var sammen... jeg savnet deg.

Den 19 mai skrev du til meg på msn at du skulle begynne å jobbe i Stamsund den 20 mai.. på skolen. den gang gikk jeg i tiendeklassen så det betydde jo at jeg kunne se på deg gjennom vindue - noe jeg gjorde.
Du kom å møtte meg i gangen å ga meg verdens beste kyss. - 20 mai ble vi sammen
<3

Etter det besøkte jeg deg mye på Tangstad. Dagene vi lå sammen i sengen og bare holdte rundt hverandre mens "Du e den finast eg veit - Hellbillies" sto på. Da jeg ble hentet var en skikkelig nedtur siden jeg måtte dra.
Når jeg kom hjem ringte du meg og vi snakket sammen til vi sovnet. Mange ganger våknet jeg å så at jeg enda hadde samtale med deg. Du var flink til å snakke i søvne.

Foreldrene dine dro på ferie, da kom du å bodde hos meg en uke. Der vi spilte TmNationsForever mot hverandre. Jeg husker fra den tiden at det var sinnsykt varmt, og viften kom godt i bruk.
En uke etter skulle jeg og min familie til Syden. Vi skulle dra 1 august - Jeg og mamma kjørte deg til Tangstad. Det v
ar forferdelig å si hadet til deg..

Vi dro til Syden, og som alle vet er det dyrt å sende meldinger fra utlandet. Vi hadde fikset fri familie, så du ringte meg gratis. noe jeg måtte betale flesk for. I løpet av 14 dager så fylte du 2800 kroner på kortet mitt. <3


Sydenturen var et helvette, der jeg lå å skreik hver kveld fordi at jeg savnet deg. :(


Jeg kom hjem - og gledet meg til
å møte deg. kvelden på 15 august kom vi hjem, med en gang jeg kom hjem kom noen kompiser å hentet meg - Magne og Samuel. Vi kjørte bare å pratet osv.

16 august: Jeg skulle dra til Leknes for å møte en kompis av meg, Christer. Du skulle vente på Statoil mens vi prata.. Det endte opp med at jeg og Christer sovnet på benken av spesielle grunner.. vi dro på statoil, christer ble henta og vi
to dro hjem. Den dagen kan man si du flytta inn hos meg.

Jeg husker du ble sykemeldt i slutten av november, du hadde brekt fingern. di første netterne i desember var gode, der vi satt oppe hele natten på dataen - vi tok på oss ytterklær å gikk tur i snøen, vi hadde snøballkrig osv.
Jeg husker vi bakte en sjokoladekake som var hjerte formet. (Bildet: Hjertekaken)

Alt gikk strålende helt til 22 des
ember - du skulle feire jul på Tangstad. "Great" - Jeg savnet deg veldig... den 27 desember var virkelig den verste natten i hele mitt liv. det kan Christer og Jeanett skrive under på. Etter nyttårsaften fikk jeg vite at du kunne ikke bo hos meg lengre.. fordi foreldrene dine ville ha deg hjemme til lærlingetiden din var over.. noen dager etterpå fikk vi vite at du måtte gå et halvt år til som lærling. "ånei, hvordan skal dette gå?" tenkte jeg.. Dere hadde også fått vannlekkasje i kjelleren, på ditt rom.

Du måtte hjelpe til i kjelleren, og tanken på at vi bare fikk sett hverandre i helgene stakk meg i brystet. Jeg ble sint og lei meg pga alt oppstyret, for jeg ville jo bare være sammen med deg, hele tiden!!

<-- (Tiden for at hår ble morsomt å farge kom også)

Etter mye krangling med foreldrene dine så fant du ut den 19 februar at nok er nok - du skulle være hos meg. Takk gud sier jeg bare - for dagene du var på tangstad ble LANGE!! Jeg hjalp deg med å lese til teorien den helga, og mandagen skulle du ta den i svolvær. Teorien klarte du, og oppkjøringen på torsdagen som kom klarte du og. Bil fikk du deg noen uker etterpå, og vi er enda nesten aldri hjemme.





Nå gjør vi alt sammen - det å sove i samme seng som deg hver natt å vite at du kommer hjem etter jobb og ikke drar til Tangstad er en fantastisk følelse. <3


Jeg elsker deg Thomas, du er verdens beste kjæreste - jeg vil aldri miste deg.

1 kommentar: