lørdag 18. april 2009

Kjæresten min er verdens beste.

Jeg tror nesten alle sier "jeg har verdens beste kjæreste" - Jeg mener det virkelig. Ingen gutt i hele verden har fått meg til å føle det jeg føler for Thomas. Han får meg til å føle meg unik - og det føles som jeg er den eneste jenta han ser. Han er i værtfall det eneste jeg tenker på. 

Jeg og Thomas bor sammen. Hver dag, hver natt. Vi er sammen hele døgne (bortsett fra 07:00 - 15:35) - og selvfølgelig, av og til blir jeg riv ruskende gal og vil bare rive meg selv i håre å skrike på godt lofotsk "dæven satan eg e LEI". Men uansett så ønsker jeg ALDRI at jeg og Thomas skal bo hver for oss. Jeg elsker Thomas over alt i hele verden og jeg blir direkte kvalm av å forestille meg selv tilbringe et liv sammen med en annen gutt. Tanken på å se Thomas sammen med en annen jente gjør at jeg blir lei meg. Jeg ønsker aldri å få oppleve å se han sammen med en annen jente. 

Ta vare på det du har - en dag kan det være for sent å si unnskyld. 

Jeg elsker deg Thomas, aldri glem det! <3

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar