torsdag 26. februar 2009

Jente som utnytta gutta pga di har lappen.

Jah, kem har vel ikke gjort det? Eg kan æli innrøm at eg har gjort det sjøl når eg va 13-14. Etter eg bei 15 så bynt eg å styr med en kar som hadd den feitaste bilen i bmw's historie - Japp, Magne.. bilen din e fortsatt den finaste. Men likavæll - da kom eg meg jo i mellom. og før å nevn det så bynt vi å styr FØR han fikk bmw'en, så det va ikke å utnytt ^^

Også har eg jo min kjære Raino som bestandig har stilla opp å kjørt meg overalt eg ønska :D TAKK! Men det va heller ikke å utnytt, før han Raino e en god vænn av meg. og eg kan fær på besøk tel han å vær i lamme han uansett. Det hadd ikke betydd nåkka om han ikke ha hadd lappen. 

Men ja, eg har utnytta folk før lappen. Men ikke nu lenger. Eg veit fortsatt om jente på min alder som gjør det, og når eg sett meg sjøl inn i bilførerns situasjon så syns eg at det direkte e synd at dæm skal bi utnytta. Dæm skjønna det ikke engang. 

"Herregud, han e fette stygg - men han har lappen og fin bil" <-- lol! Den dær kjenn sekkert skikkelig mange seg igjenn i. Jadajada, eg og. (når eg va 14) !!!! 

Men ingen kan sei at eg har utnytta han Thomas før det. Før eg VEIT at mange sei det, men kordan i faen kan det gå ann når han fikk lappen i går? :P lolo0ollol0oll  ^^

kosikos fetthåll.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar