tirsdag 3. februar 2009

Mett liv

Eg vart fødd den 13 november i 1992 - Eg fikk navne Renate, som eg så gjerne sku ha endra på! Eg fikk meg to venninne som brent seg fast i meg når eg va lita. Ho Jeanett og ho Caroline, som enda e bestevenninnen mine.

Eg som fleste andre onga gikk i barnehage, nåkka eg itje likt den gang. Eg bynt på skola, og det gikk nu sin gang det. Nu går eg OTP (3 tima matte på torsdaga og jobb resten av uka). Nåkka eg trives utrulig godt med. (Nu tenkt eg på di tre timan matte eg har i lamme han Aleks på torsdagan)

Tel neste år har eg plana om å bynn på helse og sosial, gå et år og deretter fløtt tel Mosjøen før å utdann meg som hudpleier :) Det har eg veldig løst tel. Heilt sia eg va lita har eg hadd løst tel å bli frisør, nåkka som di fleste ongjentn vil bi. men etter at eg bynt å jobb på frisørsalong så innså eg harde fakta, eg har itje rygg tel å bi frisør!

Også har eg en kjæreste som betyr alt før meg - selv om vi har hatt dæ tongt i det siste så ska du vette dæ Thomas, at eg elska deg! Eg vil telbreng resten av mett liv i lamme deg gutten min!

Eg veit egentlig itje koffer, men igjennom heile mett liv så har eg bestandig gådd bedre overens mæ gutta enn mæ jente. Har få jentevenna, men guttavenna har eg meir enn nok av :D

Bi sekkert å skriv meire seinare, men cæsar nu! ;¤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar