tirsdag 3. februar 2009

Plastikkirurgi ? Neij fisj!

Eg lura på ka som får folk tel å fiks på kroppen sin på den måten! Di som tar fettsuging, koffer kan dokker ikke bære stekk på friskhuset entur? Få en personlig trener, bynn å spis rekti og sånt?

Se på dissan bildan, blei det nåkka finare uansett?

Nei, det va det eg også tenkt! Og når det gjeld silikon i puppan, koffer? Koffer kan man ikke bære respekter kordan kroppen vårres e? Det e garantert ikke meininga at man ska bynn å fiks på kroppen før massevis av penga! Om man har übersmåe leppe så kan man gå tel en som driv med kosmetikk å få han/ho tel å vis deg kordan man kan legg på lipgloss osv før å få fyldigare leppe! Det handla ikke om kordan du velg, men kordan du legg den på!

Og når det gjeld ansektsløfting/fjerning av posa under øyan så kan eg låv deg at di falske rynkekremman på tv hjelp like masse som plastiskkirurgi! Eg skjønna ikke ka som får folk tel å gjør nåkka sånt med kroppen sin, at det går ant! di 8 kilos tonge brøstan dine tar all oppmerksomheita i fra kroppen din. det blir før mye i lengden!! Om man tar silikon i brøstan sine pga di heng så kan man jo førstå det ---> OM DET SER NORMALT UT ETTER OPRASJON <---

Dessuten vis forskninge at mannfolk slettes ikke finn spesielt tynne jente som fin og flott å se på!

En ainna teng som irriter meg e reklama på tvn, f.eks fra lindex!! di e ekstrem med å finn modella som e supertynn med kjempestore puppa! Men fakta e jo det at lindex laangt fra selg så store bh'a som modellan i reklaman demmers bruka!

Cubus e faktisk flenk tel å velg jente som har normale puppa, men dem må jo vær superultra tynn di også!

E det rart jente får dålig sjøltillit?

En teng eg såg ho Mailen hadde skrev om va at gutta heiletia sei at dæm ikke lik jente med altfør mye sminke, men derimot dæm som e natuli fin. Men koffer bombander dæm då brunkremtrollet på nettby med fine kommentara osv? Man bynn jo å lur på om brunkremmen leda guttan inn i en blindvei? Blir dæm dom pga brunkrem? Eller lyg dæm bære tel oss som e naturlig før å ikke sår oss? Det hær e nåkka eg vil ha et svar på! :<

E det hær fint? 

Eg må æli innrøm at dettan bilde fikk meg tel å flir HØGT og lenge! :-) Og du kan ikke sei at det finnes jente som klar å putt på brunkremmen heilt perfekt! enten e det skjoldat(?) eller så e det en skavel under haka!

Ka med å bære fremstill som normal før man blir uthengt og får styggrykte og kallenavne som "sotrøre" eller nåkka sånt på seg? Treng man all brunkremmen?

Link tel Mailen sin profil før å les meire om saken: http://beverfis.blogspot.com/

MELANOTAN


Eg må også sei at eg har hørt om dettan "Barbiedopet", "vidundermidlet" som går ut på å kjøp 10mg før 999,- med sprøyte og bruksanvisning osv! Før og så sprøyt det inn i magen din, og etter bære to daga så blir man superduper-ultra brun! Melanotan heite det. og det ligg telogmed tlfnr og alt på sol.no der man kan kjøp! Har vurdert dettan "vidunder"produkte ei stund, FØR eg vest om bivirkningen!

- Føflekka, blåe leppa, pustevansker, allergisk reaksjon, kvalme, oppkast, pigmentflekka som blir større med sterkare farge osv.

Det e ingen som enda veit ka som skjer inni kroppen din når man tar melanotan, koffer utsett seg sjøl før det egentlig? Sei ikke at ALLE får det. det e bivirkninge og det kan skje alle!

Men med når går det jo faktisk bra:

Men etter alle opplysningen om bivirkninge vi ALLEREDE har fått opplyst om, så synes eg verkelig at ALLE burde hold seg unna det til det e blitt forska meire på det. "ooh, bli brun så fort?" tenk du kanskje? Vell eg skal førtell deg at eg har ei venninna som har gjort det dær.. og ho blei GUL i huden! -vess du har sett nån ha kreft, der dæm blir gul og blå i huden på HEILE kroppen så ska du vette det at ho blei seanes sånn ut! Ho gikk tel legen og dæm kunn ikke jær nåkka me det. (sia det e forska lite på det). ho fikk også masse føflekka i ansekte som va lite pent å se på!

Hold dokker unna det! :/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar