onsdag 25. februar 2009

Prosjekt tatovering :-)


Etter den siste tatoveringa så låva eg megsjøl og resten av verden at det dær va første og siste tatoveringa mi! Men den gang ei, eg e såå gira på ei tatovering tel no at eg dør snaart.. har en liten idè om kordan den kommer tel å se ut :

 Bare litt større og litt tel venstre på bilde! (LES: PÅ KROPPEN BLIR DET TEL HØYRE!)

Trur det dær kan bli kjempebra :-) bortsett fra vess eg får blindtarmbetennelse :O  om du har tips tel tatovering så msg me :-) Btw, den dær på bilde betyr KjærlighetJAPANSK!

2 kommentarer:

  1. Eg syns ikke du ska ta den der akkurat der. Trur det e eb veldi dom ide. Du e 16 år, å kroppen din kommer tel å førander seg i nån år fremover. Og når du bi gravid kan den se ut som et helvett når du e færdi. Sjøl om nån sei at "mi va heelt fin etter fødseln", e det ikke dermedsagt at di kommer tel å vær det. 1. vent tel du e 18 år, å fær på et bra studio. Før eksempel dunderland på Mo. 2. syns heller du burde ha den på skulderbladet elns.

    SvarSlett