tirsdag 3. februar 2009

Umoden? Ja, eg veit om fleire!

Eg kan ikke førstå kordan ho mamma kan sei at eg e umoden pga pengebruk? Eg har 4400 krona i månden, eg har ingen regninge eller nån utgifta i månden - kordan kan ho sei at eg ikke skal klar meg om eg fløtta tel høsten? Eg bruka di pengan på ka eg vil. og eg end som oftes opp på å bruk di på meg sjøl, e dæ unormalt før en 16 åring uten utgifta å gjør?

Eg treng overhode ikke å tenk på pengebruke før eg fløtta før meg sjøl. før eg e flenk tel å ta tenga på sparke så det med pengan skal eg takkel like godt som alt ainna eg har takla!

Hm! Jaja, får bære tæll tel ti så går det vel over :P Har fått beskje av venninna mi om å tæll tel ti når eg e sint, og når det e han thomas som jær me sint så må eg tæll tel hundre. hahaha!

Ja, eg e føresten arbeidslaus. orka ikke frisør-yrke, har i fleire år hadd løst tel å bli det. men det va så uinteressant. Tenk på å gå helse og sosial i et år, åsså fløtta eg tel mosjøen før å bi hudpleier :D

Men nu ska eg hopp i dusjen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar