tirsdag 3. februar 2009

Tatovering? Ja, tel en vess grad!!

Japp, alle har tatovering nu om dagan, tel og med eg. Ska post bilde av den lenger ned. Det e ju i bunn og grunn greit å få seg ei tatovering, men altså, det hær gikk bære før langt! :


Kem som vil tatover heile kroppen sin i leopard-stil? Han hær tydeligvis! Dettan e den næst styggaste tatoveringa eg nån sinne har sedd. Du syns kanskje dettan va sykt, men sjekk det hær:


*Puff* Den magiske dragen sei eg bære! Fyfaen så hæsli! Veit du, om han Thomas hadd kommen heim sånn en dag så hadd eg hev han på hau og ræva ut! Dettan e dæ styggaste eg nån gång i heile mett liv har sedd!!

Alle sei at tatoveringe burde bety nåkka spesielt, å vær personlig. væll... mi betyr ingenteng, men når eg e 40 år så vil eg tenk telbake på kor utrulig dom eg va som gjor dettan! og eg angra allerede. :


Vil ikke kall den før sånn utrulig stygg, men eg angra på at eg tok den! finnes så mange andre som e så mye finare! :<

Mange tatover seg pga di vil skjul arr di har fådd, og det respekter eg. Men da syns eg jammen at tatoveringa kan handel litt om kordan man fikk di arran! Det e tøft syns eg! Respekt!

Eg vil tør å påstå at å ta tatovering e nåkka av det ondaste eg nån gång har gjort i heile mett liv! Det va førferdelig. og den 12 august 2008 kl. 14:30 så låva eg megsjøl at eg ALDRI meire sku ta tatovering fleire ganga! vell.. den gang ei, eg trur nok det bi ei tel tatovering snart. 

OG FØRESTN, Å TATOVER LEPPE OG BRYN E FY!!!!

PIERCING:

Har tadd piercing i leppa før nån år telbake, men møsta følelsen i halve tryne så eg mått ta den ut!

Eg har i naveln, og den tok ho Britt Elin. Dæ va ikke ondt i dæ heiletatt, eg vart faktisk storførnøyd. Spesielt pga ho bedøva det med en is, og den fikk eg spis etterpå (a) Hadd papire på om du lurt på det. lol.

Og samme dagen så tok ho 4 håll i øran mine, og det va jævelondt syns eg! men ho bedøva det og med isa, og dæm fikk eg såklart spis (a) 

Når det gjeld piercing så syns eg at det e utrulig ekkelt med det i underlive, både på gutta og jente! Tenk når man har tadd den, åsså sett man inn piercingen... kor ondt skal det ikke vær å tørk seg etter man har vært på dass? Eller tenk kor masse bakteria det kommer inni såre liksom? Nei fisj! 0 respekt!

Piercinga generelt i øyebryne, næsn osv syns eg e stygt. På gutta e det greit i øyenbryne.. Alle plassa det vises godt syns eg e stygt, bortsett fra sånn snakebite. Sjekk dettan bilde, kjempefint. bære at eg syns det skal vær svarte kule og ikke renga! :

0h shit, eg sku jo kanskje ha søv litt! :o 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar