søndag 15. mars 2009

Ka e det som skjer? :s

Eg skjønna ikke ka som fattes. Eg trur eg har ekstremt dårlige nerva - før eg skjønna ikke koffer eg går å bekymra meg før alt heile tia. Ikke et sekund kan eg slapp av, og det e førferdelig tongt. MEN eg veit ka som kan få meg tel å ro meg ned. og førhåpentligvis så skjer det snart. Før eg takla særiøst ikke meire nu. Eg sett å skrik før ingenteng, eg veit ikke engang ka eg skrik før. Eg skriv ikke det hær før at folk skal syns synd i meg - før eg hata at folk gjør det. Eg treng ikke sympati eller nåkka som helst. Eg treng bære at nån skal førstå at eg har det tongt nu før tia, og eg treng at folk tar hensyn tel det.

Før å ikke bli beskylda før nåkka så skriv eg ikke navn. men alle som veit ka som har skjedd i det siste veit kem det e snakk om nu:

Eg takka dokker før at dokker endelig har førstådd. dæ betyr masse at han får vær her igjen. Egentlig e det ikke nåkka å takk før, førdæ at det e sånn det skal vær. dokker kan ikke nekt han nåkka.

Takk, eg mått bære få det dær ut.

Eg har møsta ei venninne, igjen. Og ja - ho hadd grunn tel det dennar gangen. Vess eg skal se det i fra hennes sia. Men nu skal eg førtæll mi historie:

alt bynt med at eg og ho Mailen vapå kurs- åsså skreiv eg et dagbokinnlegg på nettby dær eg sa at ho venninna mi ikke kunn bi sur før at eg hadd kontakt med eksen hennes. før som sagt, ho hadd jo ikke meldeplikt tel han - døra går begge veia og det betyr at han ikke har tel ho heller. men ja, hensikten va IKKE at ho sku bli sur på meg. Før det va bære tull. Før det va ikke HO eg sku gjør sint, det va 2 andre støkka - som sannsynligvis ikke har sedd det så alt va bortkasta.

om at eg skriv nåkka både her i bloggen, og på nettby du føl deg troffe av - så e det mest sannsynlig deg det gjeld. Eg skriv ka eg syns og ka eg mein - ikke værre enn det. MEN om at du føl deg troffe av det, kan du vær så snill å sei det tel meg sånn at eg kan svar på om det e meint tel deg? 

Eg e ikke den bæste sjøl og det har eg næppe sakt, men sorry om eg ikke har vært dær før deg om du treng det. 

Men uansett. Eg gidd egentlig ikke å bruk meire tid på teng som går i oppløysning uansett. Det e bortkasta tid. og akkurat nu så har eg hendern full. Eg gidd ikke meire. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar