torsdag 7. mai 2009

Paradise Lene blir hetset!

De som følger med på Paradise Hotel har fått med seg Lene sin konflikt med Margrethe - Noen kaller det mobbing, og jeg vil virkelig si at det VAR mobbing, går ikke å forsvare noe sånt!
MEN:

Lene er en av de sterkeste på paradise. Lene, Nanna og Iris var gode venninner der helt til Iris gjorde en dum ting - Lene fikk henne sendt ut samme dagen! Hun hadde utrolig makt. I dag sendte hun ut Noor, dette likte jeg ikke egentlig - For Noor var jeg en stor fan av. Vært seg selv hele veien og sagt sannheten hele tiden.


Noor og Lene var de eneste to jentene som sto igjen denne parseremonien som hadde vært der fra begynnelsen. Noor og Kevin var et sterkt par - det utnyttet Lene med sin fredning og sendte ut Noor. Ikke feigt egentlig, men taktisk. Jeg ville gjort det samme om jeg følte meg truet!



Mange hetser Lene for det som skjedde på Paradise, det er mange månder siden det ble spilt inn. Det er som å straffe katta et år etter den pisset på golvet. Det går ikke ant - og Lene angrer på det som ble sagt, det har hun sagt selv. Skjerp dere!

Jeg støtter Lene til hundreoghælvett for å si det på godt nordnorsk :) Lene er virkelig den verdigste vinneren. Hun har virkelig spilt spillet!

1 kommentar: