tirsdag 19. mai 2009

Jeg savner gamletider - bading i fjæra, gå lange turer, ny forelskelse hver uke!
Det er mye jeg kunne gjort for å få oppleve det igjen. Nå snakker vi drama og krangling, livet forandret seg mye etter mellomtrinnet på barneskolen.

Ingenting er lett nå lenger, er i et fast forhold med Thomas - jeg kan ikke forelske meg på nytt nå. Er liksom ikke samme følelsen lenger, forelskelse og kjærlighet er slettes ikke det samme. Jeg vil si jeg liker forelskelse best - ingenting slår den følelsen. Når jeg tenker tilbake for et år siden da jeg og Thomas lå på tangstad å koste, ingenting slår det.
Husker godt lukter og sånt fra den tiden, er noe spesielt. Da Thomas vasket klærne sine på Tangstad, mmm! Jeg savner den lukten. Nå vaskes klærne hannes her hjemme, og lukten blir jo samme som min - kjedelig. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det bra, men tror alle som har opplevd lange dager hos kjæresten i månd
e nr 2-3 i forholde vet hva jeg snakker om. Skulle gitt fra meg både armer og ben for å få oppleve det igjen!

Nå er ikke alt så morsomt lenger, ikke på noe vis. Er flott at sommeren har kommet, har lengtet etter å bruke kortbukser og topp! Bare vase ute i lite klær er deilig.
Skulle ønske mest at jeg og Thomas bare hadde pakket kofferten å dratt til solfylte Mallorca i et par uker - og jeg skulle ønske vi kunne gjøre det NÅ!

1 August 2008 dro jeg, mamma, pappa og lillebroren min til Mallorca. To uker i helvete vil jeg kalle det. Hadde Thomas blitt med så hadde alt vært bra, men savne tok over samme dagen vi dro. Ikke morsomt å grine hver kveld fordi at kjæresten sitter hjemme og jeg ikke hadde råd til å ringe :(
Da jeg kom hjem snudde alt helt på seg, jeg ville tilbake uansett om Thomas ble med eller ikke. Er det
ikke utrolig?




Nå på denne tiden er alle opptatt med eksamenforberedelser. Ikke jeg, sløve Renate tok friår, og angrer litt på det. Kunne vært ferdig nå jeg. ååh! Kjip følelse. Tenker å begynne på Helse og Sosial til høsten men har enda ikke bestemt meg helt.

Men nå skal jeg vekke Thomas som ligger å sover i senga, dra på butikken å kjøpe djungelvrål og røyk! Hadde planer om å dra til fine Myrland å besøke Samuel, få han med å bade evt grille - men får ta det en annen dag! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar